Xbox One, η πρώτη τηλεοπτική διαφήμιση στοχεύει non-gamers

Το πρώτο διαφημιστικό του Xbox One είναι γεγονός και η Microsoft φροντίζει να τονίσει τα media χαρακτηριστικά της κονσόλας για το non-gamer κοινό.

Σε ένα video 30 δευτερολέπτων η Microsoft μας παρουσιάζει το Xbox One ως μια συσκευή που μπορεί να κάνει πολλά περισσότερα από μία gaming κονσόλα. Η αλληλεπίδραση με το Skype, η συνεργασία μεταξύ Microsoft και NFL και οι δυνατότητες του Kinect είναι αυτά που θα δείτε στην πρώτη επίσημη τηλεοπτική διαφήμιση.

Xbox One, η πρώτη τηλεοπτική διαφήμιση στοχεύει non-gamers

Επίσημο: Το Xbox One κυκλοφορεί στις 22 Νοεμβρίου 2013

Ο κάτοχος του Xbox One ανοίγει και χειρίζεται τη νέα κονσόλα μέσω των φωνητικών εντολών που υποστηρίζει πλέον το Kinect, συνομιλεί με φίλους μέσω Skype άμεσα μέσα από το περιβάλλον του Xbox One και παρακολουθούν του NFL αγώνες με live ενημέρωση των στατιστικών για παίκτες και ομάδες, χαρακτηριστικό που απογειώνει τη συνολική εμπειρία από τον καναπέ του σαλονιού. Μαζί με τα snap και multitasking χαρακτηριστικά του Xbox One φαίνεται ότι όλα γίνονται ομαλά και ευχάριστα.

Η Microsoft φρόντισε να δώσει το στίγμα από την αρχή. Το Xbox One δεν απευθύνεται μόνο στους gamers αλλά και σε ένα κοινό που θέλει περισσότερες media δυνατότητες για το σαλόνι μαζί με φίλους, συγγενείς και οικογένεια. Φυσικά, αυτό δε σημαίνει ότι οι gamers και οι τίτλοι παιχνιδιών περνούν σε δεύτερη μοίρα, ιδιαίτερα αν θυμηθούμε τη στροφή 180 μοιρών της Microsoft σχετικά με το DRM και την απαίτηση για online σύνδεση του Xbox One.

About Δημήτρης Τόνιας 1362 Articles
Ο Δημήτρης Τόνιας είναι ο δημιουργός του Techster.gr. Είναι Μηχανικός Πληροφορικής και Microsoft Certified Professional με τους τίτλους MCSA σε Windows Server 2012 και Windows 8.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*