Η Microsoft συνεχίζει την καμπάνια “Scroogled” συγκρίνοντας τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της έναντι της Google. Αυτή τη φορά στο στόχαστρο είναι τα Google Chromebooks.
Δοκίμασε: Office Web Apps με ταυτόχρονη επεξεργασία εγγράφων
Το σενάριο έχει ως εξής. Η νεαρή κοπέλα, κάτοχος ενός Chromebook, πηγαίνει σε ένα κατάστημα για να ανταλλάξει το νέο της laptop με ένα αεροπορικό εισιτήριο για το Hollywood. Εκεί, ο πωλητής την ενημερώνει ότι το Chromebook δεν αξίζει τόσο για να γίνει η ανταλλαγή και ότι στην ουσία δεν πρόκειται για ένα «κανονικό» laptop αφού δεν μπορεί να τρέξει ούτε Windows ούτε Office, και φυσικά, χωρίς WiFi τα περιθώρια στενεύουν ακόμη περισσότερο.
Όπως είναι αναμενόμενο, η συγκεκριμένη καθώς και οι περισσότερες Scroogled διαφημίσεις της Microsoft καταφέρνουν να διχάσουν τους χρήστες σε διαφορετικά στρατόπεδα ανάλογα με την πλατφόρμα και το λειτουργικό που έχει επιλέξει ο καθένας. Οι μεν, της Microsoft, το βλέπουν ως μια ευχάριστη διαφήμιση ενώ οι δε, στην απέναντι πλευρά, το βλέπουν ως ακόμη μία απεγνωσμένη προσπάθεια της Microsoft να δυσφημίσει τα Chromebooks καθώς «φοβάται» την επιτυχία τους.
Σε κάθε περίπτωση, η επιλογή ανάμεσα σε ένα Windows laptop και ένα Chromebook είναι προσωπική απόφαση του εκάστοτε υποψήφιου αγοραστή ανάλογα με τις ανάγκες του.
Be the first to comment