Αρκετές είναι οι συζητήσεις σχετικά με την ασφάλεια των δεδομένων σας στο Dropbox και κατά πόσο είναι πλήρως εφικτή, με αποκορύφωμα την τελευταία “γκάφα” της εταιρείας που άφησε εκτεθειμένους/ανοιχτούς τους λογαριασμούς των χρηστών για 4 ώρες πριν λίγες μέρες. Αν και η ανταπόκριση ήταν άμεση από πλευράς Dropbox, καλό θα ήταν να ελέγχετε κατά διαστήματα τον λογαριασμό σας για τυχόν “περίεργες” ενέργειες.
Στο Dropbox, δυστυχώς, δεν υπάρχει η δυνατότητα να εμφανίζεται η λίστα των IP διευθύνσεων που έχουν χρησιμοποιηθεί για την είσοδο στην υπηρεσία, όπως συμβαίνει στο Gmail για παράδειγμα, για να μπορείτε να εντοπίσετε ανεπιθύμητες ενέργειες. Παρ’ όλα αυτά, μπορείτε με 3 γρήγορους και απλούς τρόπους, που περιγράφονται παρακάτω, να ελέγξετε την ασφάλεια του λογαριασμού σας.
Στα Events του Dropbox μπορείτε να δείτε λεπτομερώς την δραστηριότητα των αρχείων που έχετε αποθηκευμένα στον λογαριασμό σας. Ελέγξτε αν κάποιο αρχείο έχει τροποποιηθεί ή αφαιρεθεί εν αγνοία σας καθώς και αν κάποιος από τους φακέλους σας έχει μοιραστεί (share) με κάποιον άλλο λογαριασμό.
Στις ρυθμίσεις του λογαριασμού σας (Account Settings) και συγκεκριμένα στην καρτέλα My Computers μπορείτε να δείτε τους υπολογιστές και τις συσκευές που έχετε συνδέσει με τον λογαριασμό σας στο Dropbox. Ελέγξτε αν όλες οι συσκευές που εμφανίζονται είναι δικές σας και πάρτε τα μέτρα σας αν δείτε κάποια άγνωστη συσκευή.
Στα Account Settings επίσης, μεταβείτε στην καρτέλα My Apps και ελέγξτε τις εφαρμογές (Apps) που έχετε συνδέσει με το Dropbox. Αν δείτε κάποια εφαρμογή που δεν αναγνωρίζετε καλό θα ήταν να αφαιρέσετε το δικαίωμα σύνδεσης αμέσως.
Σε περίπτωση που παρατηρήσετε κάποια ύποπτη ενέργεια επικοινωνήστε με το Support του Dropbox το συντομότερο δυνατό.
Be the first to comment