Παραγγελία φαγητού online, οι εντυπώσεις μου

Αυτές είναι οι εντυπώσεις μου από το online delivery φαγητού στην Ελλάδα μέσω των e-food.gr και ClickDelivery.gr.

Με αφορμή το πρόσφατο άρθρο στο Suit.gr για τη ραγδαία ανάπτυξη του online delivery στη χώρα μας αποφάσισα να γράψω τη γνώμη και τις θετικές εντυπώσεις που μου άφησε η παραγγελία φαγητού μέσω internet.

Αυτή τη στιγμή, το e-food.gr και το ClickDelivery.gr αποτελούν δύο από τα πιο δημοφιλή και αξιόπιστα online delivery στην Ελλάδα. Αν και δε παραγγέλνω συχνά, πρόσφατα χρησιμοποίησα τις δύο υπηρεσίες online delivery και έμεινα αρκετά ικανοποιημένος από την όλη εμπειρία.

Παραγγελία φαγητού online με e-food.gr και ClickDelivery.gr

Φυλλάδια, τέλος. Το να μπορώ να δω όλα, ή τουλάχιστον αρκετά, από τα διαθέσιμα καταστήματα μαζί με τον πλήρη κατάλογο των φαγητών που προσφέρουν είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα. Βλέπω τις διαθέσιμες επιλογές, την τιμή τους και μπορώ να γνωρίζω πόσο θα μου κοστίσει το γεύμα. Επίσης, έτσι καταργείται το βαρετό ξεφύλλισμα διαφημιστικών φυλλαδίων που τις περισσότερες φορές έχουν παλιώσει ή δεν αναφέρουν τιμές.

Παραγγελία χωρίς λάθη. Μπορεί ο τηλεφωνητής να προχειρο-έγραψε την παραγγελία και να μην πρόσθεσε κάτι που ήθελα. Με το online delivery μέχρι στιγμής όλες οι παραγγελίες ήρθαν χωρίς λάθη.

Τέλος στη χρέωση για κλήση σε σταθερά τηλέφωνα. Το πρόγραμμα του κινητού δε καλύπτει τις κλήσεις στα σταθερά οπότε σε κάθε παραγγελία χρεώνομαι ορισμένα cents για την κλήση. Ορισμένα καταστήματα διαθέτουν και κινητό τηλέφωνο, ωστόσο το online delivery κερδίζει και εδώ.

Καλύτερη διαχείριση σε παραγγελίες πολλών ατόμων. Σας έχει τύχει να είστε μαζεμένοι σε ένα σπίτι πολλά άτομα; Ποιος είναι ο άτυχος που θα αναλάβει να δώσει την παραγγελία τηλεφωνικά; Ξέρετε τι εννοώ. Αυτό πλέον έγινε ακόμη πιο εύκολο και επίσης μειώνει τα περιθώρια λάθους της παραγγελίας.

Προσφορές. Πολλά μαγαζιά έχουν προσφορές που συμφέρουν. Πριν, αν δε ρωτούσες στο τηλέφωνο ή δεν είχες το φυλλάδιο δε το γνώριζες αυτό. Πλέον το ξέρεις πριν ακόμη παραγγείλεις και μάλιστα ορισμένα μαγαζιά έχουν σπέσιαλ προσφορές που είναι διαθέσιμες μόνο μέσω του online delivery.

Reviews. Αναπόσπαστο κομμάτι από μία τέτοια υπηρεσία και ιδιαίτερα χρήσιμο. Στα reviews μπορείς να δεις την εμπειρία άλλων χρηστών και να αποφύγεις ή να προτιμήσεις την παραγγελία από ένα μαγαζί σύμφωνα με την κριτική που έχει δεχθεί.

Χρήσιμες πληροφορίες. Όπως η ελάχιστη παραγγελία, ο χρόνος παράδοσης, κλπ., αποτελούν μικρές αλλά βασικές, σε ορισμένες περιπτώσεις, πληροφορίες πριν από την παραγγελία φαγητού.

Παραγγελία από smartphone/tablet. Αυτό και αν είναι ευκολία. Αντί να χρειάζεται να πας σε κάποιον υπολογιστή, μπορείς να κάνεις την παραγγελία απευθείας από το smartphone ή το tablet. Μοναδική παρατήρηση είναι η έλλειψη εφαρμογών για Windows Phones και Windows 8/8.1/RT.

Μία πρόταση. Ορισμένα μαγαζιά εκτός από την παραγγελία φέρνουν μαζί και προϊόντα από περίπτερα. Ναι, στους καπνιστές αναφέρομαι. Αν έχετε ξεμείνει από τσιγάρα αργά το βράδυ περιμένετε τη «λύτρωση» από το delivery boy. Θα ήθελα να υπάρχει αυτή η δυνατότητα, στα μαγαζιά που το επιτρέπουν, όταν παραγγέλνει κάποιος online.

Γενικότερα, είμαι πολύ ευχαριστημένος τόσο από το e-food.gr όσο και από το ClickDelivery.gr για το online delivery αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα. Ήταν κάτι που θα ήθελα να υπήρχε όταν ήμουν ακόμη φοιτητής (κυρίως λόγω «άδειας» κάρτας στο κινητό) αλλά χαίρομαι που έστω και αργοπορημένα αναπτύσσεται και ωριμάζει μέρα με τη μέρα. Δε νομίζω να χρειαστεί να πάρω τηλέφωνο ξανά για παραγγελία φαγητού, πλέον μόνο online delivery.

Πείτε μου τι γνώμη σας, έχετε παραγγείλει φαγητό online; Από πού;

About Δημήτρης Τόνιας 1362 Articles
Ο Δημήτρης Τόνιας είναι ο δημιουργός του Techster.gr. Είναι Μηχανικός Πληροφορικής και Microsoft Certified Professional με τους τίτλους MCSA σε Windows Server 2012 και Windows 8.

3 Comments

  1. Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω απόλυτα με τα παραπάνω επιχειρήματα – η παραγγελία μέσω internet έχει πολλά πλεονεκτήματα. Αυτό που με προβληματίζει όμως είναι η επιπλέον χρέωση (0,25 ευρώ) ανά παραγγελία που εμφανίζεται κατά την επιλογή πληρωμής με κάρτα, π.χ. στο e–food.gr (δεν ξέρω αν ισχύει και για τα υπόλοιπα).

    Δεν καταλαβαίνω γιατί η χρήση της κάρτας πρέπει να επιβαρύνεται στα φαγάδικα την ίδια στιγμή που οποιαδήποτε άλλη πληρωμή με κάρτα δεν χρεώνεται (π.χ. βενζινάδικο, σούπερ μάρκετ κλπ).

  2. Συμφωνώ απόλυτα με όλα. Όμως με τον τρόπο αυτό κινούνται οι ηλικίες άντε μέχρι 50 ετών. Οι παραπάνω επειδή δεν είναι εξοικειωμένοι με τον τρόπο αυτό λόγω του οτι δεν γνωρίζουν πολλά πολλά από tablets και smartphones, ακολουθούν την διδικασία μέσω φυλλαδίων και σταθερού τηλεφώνου.
    Με την ευκαιρία, πολλά συγχαρητήρια για τον τρόπο που λειτουργείτε το site και φωτίζετε τις γνώσεις αυτών που δεν έχουν ασχοληθεί επαγγελματικά με το αντικείμενο και γενικά την τεχνολογία σε πολλά επίπεδα.

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*